Onsdag.

usch vad dagarna går snabbt men jag ska inte klaga, det är ju snart helg :)

Gick upp lite tidigare idag för jag va tvungen att hinna skotta innan jobbet, så himla fint ute nu :)) I helgen ska jag nog julpynta lite inför 1:a advent ! Kommer bli såå mysigt!

På fredag kommer jag få se Jessicas lägenhet :) hon flyttade för ba nån vecka sen, det blir nog att jag stannar över natten. Ska bli skönt att få träffa henne igen , känns som en evighet sen vi gjorde något :O

Nu ska jag slänga på mig lite kläder :)

ha en bra dag!

Just det!

Tatueringen gjorde inte ont eller dom typ 3 första bokstäverna känndes men sen va det helt lungt! den mildaste tatueringen jag ha gjort hitills ! Bild kommer när jag orkar ;P

PUSS:*

Kommentarer
Postat av: Anonym

AWSOME! :D Men jag har bara bott här sen i torsdag! ;) haha! Förresten Fly sover hos mamma och pappa då! De gick bra :)

2010-11-24 @ 10:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0