Måndag igen.

Min helg har varit super (Y)

Fredag: Jobbade 08.30-13.00 och efter det jobbade jag en stund för ISS. När jag kom hem hade Robin och hans bror börjat lägga golvet i köket :) Vårat kök är såååååååå fint!! Nu kan man säga att det är klart ;) för det är bara sånadär små saker kvar. Fick upp våran taklampa i köket med och barbordet. Sen slängde vi upp en hylla i vårat sovrum :) Senare på eftermiddagen kom Robins syster upp , visade henne köket och garderoben :) Sen satt vi och tjötade en stund. På kvällen va jag med Moa och Catrin, sen träffade jag Sandra en stund med :) Det blev att jag sov över hos Moa , hon ville inte sova själv ^^

Lördag: Kom hem ganska tidigt för Moa skulle åka till Halmstad. Gjorde väl inte så mkt under dagen, städade och tvättade tvätt :) På kvällen åkte jag och Robin hem till Mikael och Mats. Vi åt hembakad pizza, drack vin och spelade sällskaps spel. Fy fan va kul jag hade !! Så mkt har jag inte skrattat på evigheter! Tack för en super duper rolig lördag! :D Det blev att jag och Robin stannade över natten med :)

Söndag: Jag åkte till mamma och Pauliina och satt där ett bra tag. Robin va på fars dag fika och så köpte han en bil igår ;P  och så här ser den ut:


Snygg va? ;)





Idag blir det bara att hålla på och fixa här hemma och sen dra och jobba vid 17.00 :)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Saknar dig <3

2010-11-15 @ 23:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0