Jag är fan Happy :D

hahaha, helt glad :) Ne men igår fick jag reda på att jag ska jobba extra för Iss ett tag och det är så jävla nice för dom pengarna ska gå till körkortet :D hoppas verkligen att jag har det till nästa sommar :) Men det ska gå ;D Det finns fan bara en anledning till att jag vill ha körkort och det är för jobbet skull. Gå ju knappt få ett hyfsat bra jobb utan körkort. Jag hade helt seriöst klarat mej utan annars :) Liksom jag är inte den tjej som vill sitta bakom ratten xD tycker det är lite läskigt..

VAD HÄNDER I HELGEN ?! Under dagarna ska jag och Robin hålla på i lägenheten för fullt! men vill ju passa på att göra något på kvällarna :)


Kommentarer
Postat av: Emelie Andersson

Hej. Om du har lust kan vi hitta på något på lördag? Du kan ju höra av dig :) <3

2010-11-11 @ 21:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0