Äntligen fredag!

Shit vad dom här veckorna har gått fort :O Det värsta är att då lär ju helgen gå fort med och det vill inte jag! Jag vill hinna med så mkt! Jag vill fixa klart allt i lägenheten, ha kul med kompisar och jag vill bara sooooooova. Men på söndag ska jag sova ut iaf, jag behöver det. Jag jobbar nämligen 12 dagar på raken och sen är jag ledig 2 dagar och sen börja det om igen. Och visst att jag bara jobbar 4 timmar om dagen men det är ändå jobbigt att inte ha ledigt under helgerna! Men men. Idag efter jobbet ska jag hjälpa Iss :) så får se när jag är hemma!

Jag längtar tills lönen kommer för då ska jag handla julklappar :) Lika bra att fixa det tidigt i år så slipper man stressa över det. Har annat att stressa över :P

Idag ska jag även kolla om dom har bestämt hur jag ska jobba på julafton eller om jag ens ska det överhuvudtaget? Men det tror jag. Hoppas bara det blir en bra tid så jag hinner träffa min egen familj och sen åka vidare till Robin och hans släkt. Usch, blir en stressig jul.. Jaja, jag får ju ganska soft OB iaf :) Någon mer än jag som ska jobba på Julafton eller Nyårsafton?

Nehe , nu ska jag fixa mig till jobbet :)

TREVLIG HELG!



Jag ljuger om jag säger att jag inte saknar skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0