1 advent.

usch, inte så kul att vakna av att vara orolig. Men killarna åkte till Tyskland igår och jag har inte hört något ännu så nu är jag nästan ett nervvrak -.-

Vaknade för en stund sen, hade gärna sovit längre men Zimba väckte mej så det va ju bara att gå upp. Tänkte att jag skulle sätta igång med julstädning så jag kan jul pynta sen. Då har jag ju annat att tänka på.. Men är inte sååå super sugen på det just nu.

Igår va det tjejkväll/sexparty hos Malin. Sexparty innebär att en försäljare kommer och visa upp massa saker så får man beställa om man vill. Dock köpte jag inget. Men det va riktigt kul igår och maten va underbar! Det va massa plock mat :) Efter att försäljaren hade åkt och vi hade ätit upp satt vi och sjöng singstar i 4 timmar! hahah trodde aldrig jag skulle göra något sånt, hatar det! men iofs blev jag tvingad i början men det va bara bra för sen kom man igång ;) Mitt lag vann typ en gång hahah , och det berodde nog på mig och min vackra röst ^^

Ja som sagt ska det städas idag och julpyntas. sen ska jag nog ut på julmarknaden ikväll :)

På tisdag drar jag till ge kås med Malin , ska handla julklappar. Sånt är skit kul MEN det som är mindre kul är att jag har fått fett med räkningar denna månaden -.- men så är det när man har en pojkvän som fyller 20 och så har jag ju gått med i a-kassan! Blev lite högre räkning denna gången för jag fick två månader på en gång, as bra! Kan rekommendera alfa kassan till er som inte har "säkra" jobb, det är en oberoende a-kassa, det betyder att du kan ha vilket jobb som helst i den a-kassan , så byter du jobb behöver du inte byta a-kassa. Bra va :)

Nehe nu börjar detta bli långt så får väl avsluta här !

Ha en bra första advent :))

PUSS:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0