Tisdag.. -Fan va veckan går sakta..

Idag har jag jobbat. Efter jobbet gick jag in på KappAhl och köpte en svart tröja med puffärmar. Och så va det spets på tröjan med. Skitsnygg MEN jag såg en sak på den nyss. Det finns ett ställe på tröjan där är inte spetsen fastsydd. Jag vet inte om jag kan gå tbax med den , jag ha kvittot kvar men jag har ju dragit bort etiketten plus att jag har haft på mej den idag?! Får väl försöka sy fast det själv eller nåt. Tråkigt!

När jag kom hem började jag plocka undan lite och sen skulla jag diska, gick inte så bra. Höll på att diska en mugg och den gled ur min hand och landade på ett glas. Jag skulle försöka ta muggen i luften men hann inte och istället skar jag mej på glaset. Pissade blod som fan -.- Trodde först att jag va tvungen och sy men sen såg jag attt det bara va en litet sår hahaha :P Ska alltid tro det värsta ;D

Bjöd mamma och Pauliina på mat i dag. Spagetti och marres special köttfärssås, skit gott blev det :D Efter maten stack jag hem till Sandra. Vi satt och snackade, sprang i affärer och drack kaffe :) Idag köpte jag en klosax, behöver verkligen det MEN Röllie låter verkligen inte mej klippa hennes förbannade klor :S skit irriterande, är ju rädd att dom kommer bli för långa så att hon får ont.. Sandra köpte typ som kattgodis fast det skulle rena katternas tänder, typ ta bort tandsten och sånt. Fick två st av henne, skulle se fall mina katter åt dom. Och det gjorde dom, dom blev helt galna haha. Så jag ska oxå köpa såna (Y)

Efter att jag hade varit hos Sandra stack jag hem till min moder jord haha, satt och tjötade sen körde hon hem mej.

Imon åker jag t Vmo med Jessica. Kommer skämma ut mej totalt -.- men men va fan gör man inte för att ** *** **** ?! Gissa vad jag ska göra ?! ;D Det får ni reda på imon!

Nu ska jag röka, tvätta av mej sminket och försöka sova. Förhoppningsvis sover jag bättre inatt, UTAN mardrömmar :((

Saknar Robban , <3




Jag och Jessica <3



Robin, mitt allt <3

Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha, I KNOW, I KNOW!!! :D



Snygg bild förresten ;D på oss då, inte robban xD

2010-08-03 @ 21:44:36
Postat av: Anonym

ooooookej vadå köpa samma tröja som jag?

2010-08-03 @ 23:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0