Prom night!

Glöm inte av att det är prom night idag !

Åh, va trött jag är , hade kunnat ligga hemma och sova nu för det gjorde tydligen Emelie och Malin. Fast iof så försov sig Emelie.. Men det suger i skolan när dom inte är här så jag satte mej vid datorerna, kommer ändå inte göra nåt på lektionen för jag är helt död -.-

Jag skrev ju igår att jag ska lägga upp bilderna på kläderna och så idag men jag tror inte jag kommer hinna det , för jag kommer va i skolan hela dagen, snabbt hem och käka och fixa mej , sen är det prom night, städa parken , fest och sen ska jag sova hos Robin :) Så bilderna kommer upp så fort jag hinner !

Jag har börjat bli förkyld nu med , helt täppt i näsan och hosta , kul! jag ska försöka hålla mej frisk t helgen för jag vill göra nåt kul :D nu när man ha pengar och tid ;) hehe

Ska bli skönt att sova jämte Robin igen , va ett tag sen nu :O Fredags sist.. Hatar att sova utan honom, vaknar flera gånger på nätterna -.- Och imon ska vi basta :D nice! fast måste hem typ vid tre så jag hinner fixa mej till utbildningsmässan. Jag,Emelie och Malin ska ställa ut vårat UF företag :D kommer bli nice!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0